دستگیری سارق حرفه‌ای با 135 کلید


فرمانده انتظامی رشت گفت: سارق حرفه‌ای منازل در حال سرقت و با 135 کلید دستگیر شد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ مرتضوی با تشریح جزییات دستگیری این سارق، افزود: پس از تماس یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیس 110 درباره وقوع یک فقره سرقت در خیابان گلسار، بلافاصله ماموران وارد عمل شده و موفق شدند فردی 24 ساله به نام «مهدی» اهل و ساکن تهران را که در حال باز کردن درب منزل بود، دستگیر کنند.
وی افزود: در بازرسی از این سارق تعداد 135 عدد کلید کشف شد که متهم پس از انتقال به کلانتری درباره چگونگی سرقت‌های خود گفت که از اوایل سال جاری به همراه دوستم به نام «رضا» مبادرت به سرقت از منازل مردم می‌کردیم و در این سرقت‌ها از کلیدهایی که در اختیار داشتیم، استفاده می‌کردیم و هرجا که کلیدها موثر نمی‌شد، با تخریب در، اموال را از منازل به سرقت می‌بردیم.

سرهنگ مرتضوی ادامه داد: متهم در اظهارات خود به استفاده از یک خودروی پراید در سرقت‌هایشان اشاره کرده که با معرفی محل پارک خودرو، وسیله نقلیه کشف شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو نیز مقادیری اموال مسروقه از جمله کارت شارژ تلفن همراه، گوشی همراه، کارت‌های رایانه‌ای و غیره کشف شد.

سرهنگ مرتضوی گفت: متهم به سرقت‌هایی از جمله دو فقره سرقت داخل خودرو، 10 فقره سرقت از منزل، سه فقره سرقت برنج و کپسول از انبارهای مردم، هفت فقره سرقت آیفون تصویری و غیره اعتراف کرد.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد